Subject: FW: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine IP4436
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 16:10:45 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/25251-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 27, 2024 4:07 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan kooskõlastamisele projekti IP4436 kausta, mis on

allalaetav siit:
<https://oneplatform-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/hardo_aun_bonava_com
/EaEBmXH2dupOnlR-XlU4l5IBXRS9a1qo1cKkSGEDNyEABw?email=Laur.Koiv%40transpor
diamet.ee&e=wBptR2>  IP4436_projekt.asice

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 16, 2024 1:53 PM
To: Hardo Aun <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Kooskõlastamiseks palume esitada komplektne allkirjastatud projekt (sh
seletuskiri, katete taastamise asendiplaan jne).

Paiknemise osas minul hetkel tähelepanekuid ei ole.

Lisan siia juurde mõningad üldised märkused.

*	Antud lõigus palume samuti kaabel paigaldada kaitsetorru 1250N
(helesinine kontuur). Lisame juurde, et olemasolev masti asukoht riigitee
11186 suhtes ei vasta ilmselt nõuetele ning projekti LR8427 esitamisel
Transpordiametile kooskõlastamiseks võib masti asukoht muutuda.

*	Ristmevälja joonisel nr 6 pole kaeviku serv koosõlas
asendiplaaniga (servad nihkes).

*	Palume täpsustada, kas Vahi tee 1 (tunnus: 19801:011:0827) on
ikkagi antud lahendusega nõus, et heki ning aia asukohta tehakse kaevik?

Palume edastada materjalid e-mailile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 14, 2024 11:50 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eduard Zguro <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Kas te oskate öelda midagi seoses projekti kooskõlastamise kohta (viimased
märkused-ettepanekud said minu poolt sisse viidud) Sooviksin esimesel
võimalusel teha ära IKÕ-se ala plaanid, et jõuda lõpuks ka TRAM-i
kooskõlastuse väljastamiseni. Elektrilevi ei hakka ennem teisi
maalepinguid sõlmima, kui TRAM-i kooskõlastus olemas.

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan uuesti korrigeeritud asendiplaani. Laadida alla siit:

<https://oneplatform-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/hardo_aun_bonava_com
/ERKS_sf1TdpHplL6s5JEyfMBXKQuCONW50QIPMYOyQ7Z2Q?email=Laur.Koiv%40transpor
diamet.ee&e=fhP6Di>
https://oneplatform-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/hardo_aun_bonava_com/
ERKS_sf1TdpHplL6s5JEyfMBXKQuCONW50QIPMYOyQ7Z2Q?email=Laur.Koiv%40transpord
iamet.ee&e=fhP6Di

PS! Keila-Paldiski proj. 2+2 maantee vertikaaliga ei ole ma arvestanud
(olen kasutanud orienteeruvaid kõrgusi ristmevälja joonistel),

kuna mul ju eskiis x-refina ainult ja sellel pole vertikaali ju tehtud.

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]